TEMAS
- ALTAS CAPACIDADES
- ALUMNADO
- ALUMNADO DE INCORPORACIÓN TARDÍA Ó SISTEMA EDUCATIVO ESPAÑOL
- ARTE
- ASOCIACIÓNS
- BECAS ANEAE
- BIBLIOTECA
- CAMPAMENTOS
- COMPETENCIAS CLAVE
- COMUNIDADE EDUCATIVA
- CONSELERÍA DE EDUCACIÓN
- CONTOS
- COVID-19
- CURRÍCULUM
- DISCAPACIDADE INTELECTUAL
- DISCAPACIDADE MOTÓRICA
- DISCAPACIDADE SENSORIAL AUDITIVA
- DISCAPACIDADE SENSORIAL VISUAL
- DISLEXIA
- DIVERSIDADE
- EDUCACIÓN EMOCIONAL
- EDUCACIÓN INFANTIL
- EDUCACIÓN PRIMARIA
- EOE
- FAMILIAS
- FERRAMENTAS DIXITAIS BÁSICAS
- FUNDACIÓNS
- INMIGRACIÓN
- INTERCULTURAL
- LECTO-ESCRITURA
- LEXISLACIÓN
- MATEMÁTICAS
- MULTIMEDIA
- MÚSICA
- MUTISMO SELECTIVO
- PARÁLISIS CEREBRAL
- PROFESORADO
- PROTOCOLOS XUNTA
- RECURSOS
- SÍNDROME DE DOWN
- SÍNDROME DE WEST
- SÍNDROME DE X-FRÁXIL
- TDAH
- TEA
- TEL
- TIC
- XOGOS
- XORDOS
sábado, 4 de abril de 2020
PROTOCOLOS DE ATENCIÓN Á DIVERSIDADE
Protocolo para a intervención psicoeducativa da dislexia e/ou outras dificultades específicas da aprendizaxe
Protocolo para a atención educativa ao alumnado con discapacidade auditiva
Protocolo de Tratamento Educativo do Alumnado con Trastorno do Espectro do Autismo (TEA)
Protocolo de Coordinación, Intervención e Derivación Interinstitucional en Atención Temperá
Protocolo para a atención educativa ao alumnado con altas capacidades intelectuais
Protocolo para a atención educativa do alumnado coa síndrome de Down e/ou discapacidade intelectual
Protocolo de Consenso sobre TDAH na Infancia e na Adolescencia nos Ámbitos Educativo e Sanitario
Protocolo Educativo para a Prevención e o Control do Absentismo Escolar en Galicia
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.